











7/4 - 2025 Nu har det hänt en hel del på kort tid. För några veckor sedan var det spårträff med våran spårkompis Håkan! Förutom Joyce deltog 3 hundar från oss på denna träff och fick spår av varierande sort.
Vi hade en jättetrevlig dag och alla hundarna klarade av sina spår med bravur! Nu ser vi fram emot framtida spårträffar och fler roliga spår.






Samtidigt ställdes lilla Wahnahnish Pink Diamond "Joyce" ut på en inofficiell utställning i Eskilstuna och vart 2:a i klassen med HP. Bra träning inför kommande utställningar.


Vi finns även på Instagram under namnet Hawkletskennel. Följ oss gärna där för dagliga bilder
och roliga uppdateringar om våra hundar.
Copyright © Alla rättigheter förbehållna